Lite om dagen...

Heejheej idag har jag varit med Hanna och Fia,vi hoppade studsmatta och gjorde lite andra saker på hennes tomt!! det var ganska roligt först men sen var det inte för Fia bara var ledsen och tjurade! och då gick jag och Hanna hem till henne,och så åt vi lite godis och pratade!! haha det var roligt!! men sen så skulle jag äta middag! jag fick kött och klyft potatis och sås,mm det var gott!! min mormor och morfar var där också!för dom skulle lämna Sebbe från landet.Men sen var jag ute med dom en liten stund,och sen gick jag in,och nu så bloggar jag och är inne på msn,facebook!! kl 20:00 ska jag gå och kolla på nångot program??om det är något bra?och i morgon är det skolan,jag längtar lite bara för jag var inte i skolan förra veckan! så det ska bli kul att träffa alla kompisar!!heejdå skriver kanske mer sen om jag orkar??

//kram becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0