Idag...

Heejheej jag har varit på dansuppvisning det var jätte roligt..  Vi hade Jungelboken som vårat tema det  var jätte bra tycker jag!! när vi hade dansat så måste vi vänta på som anda danserna det var ganska roligt,och då så gick vi och spelade kort lite, och köpte godis och andra saker?? Då var jag  med Elina,Angelica,Hanna och Amanda och många mer men jag kommer inte ihåg vad alla heter??haha! sen när allt var klart så väntade min mamma,pappa och mina lille bröder på mej och sen så var det min kompis mamma,pappa och Linn som väntade för Hanna var också me!! Sen när jag kom hem så durchade och nu så sitter jag och bliggar lite,men snart ska jag var med Hanna om det går? heejdå skriver mer sen och då kanske jag har några bilder också!!??

//kram becca<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0