idag...

Heejheej på morgonen när jag vaknade,så åt jag frukost,och gjorde mej i ordning,sen när kl var 07:50 så gick jag till skolan,men efter en stund i skolan så gick jag till doktorn,för jag skulle kolla om jag var allärgisk mot pollen?,och det var jag!det är inte roligt, det är jätte jobbigt,men då fick jag medicin,jag vet inte vad det var för medicin?men efter så gick jag tillbaka till skolan,och sen så hade vi lektioner hela dagen!! men när jag kom hem efter skolan,så åt jag mellis,och gjorde lite matte,efter det så satt jag vid datan en stund och var inne på msn,men sen så skulle vi äta middag,och det blev kötbullar och makaroner,mm det var gott..men sen gick jag ut en stund och var med några som var där,men när kl var 20:00 så gick jag in igen,men nu så sitter jag vid datan,och skriver lite,och är inne på msn!! Heejdå skriver kanske mer sen?innan jag går och sover?

//kram becka<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0