Idag..

Heejheej idag har jag varit i skolan,det var ganska roligt,för på raster körde vi fotboll,men annars har vi haft vanliga lektioner,men efter skolan så gick jag hem,och när jag kom hem så åt jag mellis,mm det var gott,det var en lite pizza som jag inte vet vad den heter?men efter så sa jag vid datan en stund,och sen så gjorde jag lite matte,för jag vill komma till längre fram en dom andra,för man ska komma till sida 126,men jag är bara på sida 123!men i alla fall sen så efter en stund då åt vi middag,mm det var chicken bites  och pommes,och sallad,det var gott!men sen så kollade jag lite på tv en stund.Men nu så bloggar jag lite och är inne på msn,men jag skriver inget mer nu,för jag orkar inte!men jag kanske skriver innan jag ska gå och sova?men heejdå syns sen!!

//kram becka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0