Idag..

Heejheej idag har jag varit i skolan,det var roligt! vi hade idrott och andra saker, men det var inte roligt! men sen efter skolan så följde jag med Linn hem till hennes nya hus  det är bara hennes mamma som bor där,för jag vill se hur det såg ut! när vi var där så åt vi meillis! det var flingor och fil,mm det var gott! men sen när jag hade varit där en stund så gick jag hem,och när jag var hemma så hjälpte jag mamma med lite saker i huset,och sen så plockade jag lite i mitt rum ,för jag tyckte att det var lite stökigt,men sen så ringde jag min kompis Hanna och kollade om vi kunde vara?men hon var trött,så vi pratade på msn lite,sen så skulle jag äta middag! det var något som jag inte vet vad det heter? men sen gick jag upp till mitt rum! och nu så bloggar jag lite och är inne på msn,men jag skriver mer sen för nu så ska jag gå och fråga min mamma en sak?

//kram becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0