Idag...

Heejheej idag har jag varit i skolan,det var roligt!! vi gjorde inget specielt! men efter skolan så skulle jag vara med Tuva,och vi skulle vänta på Linn hemma hos mej!för vi skulle gå till hennes nya hus!men hon skulle ringa oss när vi fick komma till henne??men det har hon inte??men i allafall vi har spelat ett spel,som heter my Horse and me 2!det är roligt,vi spelade lite var!och sen så åt vi middag,och vi fick mackaroner och köttbullar.mm det var gott.. men sen så gick vi upp till mitt rum för vi väntar på att Linn ska ringa oss?? men nu så bloggar jag lite och Tuva går runt och ringer!! haha till Linn! men jag skriver mer i kväll när Tuva han gått!

//kram beccca<3






Det kommer en bild på Tuva snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0