har fåt en tröja!

Heeejheej idag så när mamma kom hem så hade det kommit något ganska stort baket till mej,och i den var det en tröja från turkiet och det var en Björn borj!!och den var i filla!!!men det kanske kommer en bild på den snart?!men i alla fal efter det så gick jag upp till mitt rum,och sate mej vid datan för jag hade inget att göra!men sen såå ringde jag min kompis och frågade om vi kundde var,men hon var inte hemma!!men sen så skulle vi äta middag,och det blev pankakor i dag!men nu så sitter jag vid datan,och om en stund kanske jag ska gå och kolla på min lille bror när han ska ha uppvisning!!Heejdå måste gå,men jag skriver sen när jag kommer hem!!

//kram beccca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0