förlåt

Förlåt att jag inte skriv något i går och efter skolan i dag!! jag ha!r inte haft tid,men jag lovar att jag kommer börjar blogga mer!!<3 men jag kan beräta lite om dagen..idag var jag i skolan,det var ganska roligt!men efter skolan så städade jag lite i mitt rum,sen har jag ätit och gjort lite andra saker,men sen ringde jag Hanna och frågade om vi kundde vara?men hon kundde inte!hon sa att hon skulle ringa sen,men det har hon inte gjort.
nu har jag ätit middag,jag ått själv för min familj var inte hemma,men nu så gick jag upp och är vid datan lite!!syns sen måste gå!

Jag kanske kommer lägga in dom bilderna i tog i går?! om det går?jag vet inte,men jag hoppas det!!!


//kram beccca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0