Förlåt!

Heejheej!
förlåt att jag inte har bloggat i dag!jag har inte haft tid med det!
Men jag kan berätta lite om dagen...efter skolan i dag så skulle jag med min kompis och köpa en hamster,som heter Alvin!den är jätte söt!! men efter så var vi med dom,och sen så var jag lite hungrig  och åt risifruttiså jag gick hem,efter så gick jag tillbaka,när jag kom så gjorde vi inget specillet,men sen efter några timmar så skulle jag äta middag ,och det var pomfritt och korv,det var okej!!men sen gick jag upp till mitt rum och  kollade på bloggar och var inne på msn!sen var jag med hanna igen,men näe kl var 19:30 så gick jag hem för Hanna var trött.men nu är jag hem och sitter vid datan och bloggar lite och är inne på msn!


jag kanske ska åka med mamma och handla snart?
men heejdå jag kanske inte skriver något mer i dag?

//kram becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0