Förlåt!

Heejheej förlåt att jag inte har skrivit något!,för jag har varit på landet hela helgen,med min mormor och morfar,och då har jag inte hunnit skriva något!men i alla fall när jag kom hem från landet,så ringde jag Hanna,och kollade om vi kunde vara men hon var inte hemma!men efter en stund så ringde hon,och då så kunde vi vara,vi var ute och hoppade studsmatta,det var jätteroligt,vi var med Floppan,Julia,Linn också!! Sen när kl kanske var 19:14 så gick jag hanna,floppan och linn till fia,en stund,men sen när kl var 20:00 så gick jag hem,när jag kom hem så gick jag upp till datan,och nu så sitter jag och bloggar och kollar på andra bloggar!men syns sen!!

//kram becka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0