Bilder på mej och Hanna idag...

 Jag och min bästa kompis!! Hanna jag älskar dig<3 Jag!!  Hanna vad du är söt<3 Hanna som ska gå in.
Heeej för en stund sen så var jag med Hanna vi var hemma hos henne! och kollade på tv med hennes mamma,pappa och hennes store syster Linn<3 det var roligt!! men nu så var kl ganska mycket så jag gick hem,men jag vill inte gå själv så jag ringde min mamma och frågade om hon kundde komma?och det kundde hon!! när jag kom hem så gick jag upp till datan och nu så bloggar jag litte!ska gå nu för jag ska gå och sova!! och i morgon kommer det att var roligt för vi ska ha dans!!och då kommer det jätte mycket bilder!!Heejdå

///kram becca<3

//kram becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0