Var hos mormor och morfar!

Heejhej!
vi var hon min mormor och morfar gör en lite stund sen,min morbror vad också där för han bor där nu till på söndag för då åker han hem till New York i gen! men i alla fal när vi kom så sa stefan att vi kundde åka och äta glass! mm det var roligt!jag kommer inte i håg vad min glass hette? men efter det så åkte vi hem till dom i gen,när vi var där så jorde ni inte så mycket vi pratade,och jag fick mina skor som jag skriv att jag skulle få!! dom var svarta! men det kanske kommer en bild? men sen så skulle vi åka hem,och nu är vi det,och nu så är jag i mitt rum och kolla på bloggar och gör lite andra saker! men vi syns måste gå!! det kommer en bild på skorna!!

/kram beccca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0