var hos Hanna!

Heejheej!
för en liten stund sen så var jag hos Hanna
det var roligt,vi sat vid datan,och efter en liten stund sen så frågade Hannas store syster mej om hon
sminka mej? och då sa jag ja! så då gjorde hon det,det blev fint! och sen frågade hon om hon fick plata mitt hår?
och då sa jag ja! så det gjorde hon me! efter det så gick jag och kolla hur det blev? och hon gjorde det bra!
efter det så gick jag hem,och när jag kom hem så gick jag upp till mitt rum och här är jag,jag sitter och kollar på bloggar
och lite andra saker! men jag skriver mera snart!

//kram beccca<3


Förlåt Hanna att jag inte var med dig när
vi skulle vara,men linn frågade om hon fick
sminka mej? så förlåt förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0